با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ رابطه ي طول عمر با آهسته دويدن
زیارت عاشورا

پیاده روی و آهسته دویدن همیشه توصیهء اولیهء پزشکان برای دوری از بیماریهاست.

دویدن آهسته روند پیری را کاهش میدهد,تحقیقات جدید نشان داده که دویدن آهسته می تواند روند پیری را کاهش داده و از بروز دیابت نوع 2، چاقی و بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کند.

تمرین ورزشی مستمر موجب افزایش میزان میتوکندری در سلول ها می شود و انرژی تولید شده توسط میتوکندری، باعث افزایش قدرت عضلانی می شود.دویدن آهسته در برنامه های منظم و پیوسته، روی میتوکندری سلول اثر می گذارد.

میتوکندری ‘موتور خانه سلول’ است که اکسیژن و قند را به انرژی مورد نیاز برای عملکرد مناسب سلول ها تبدیل می کند.

تحقیق دیگری که با شرکت 5 هزار دونده انجام شد نشان داد که دویدن آهسته و مستمر، طول عمر افراد را حدود 6 سال افزایش می دهد.

دویدن آهسته علاوه بر کاهش سرعت روند پیری، از بروز دیابت نوع 2، بیماری های قلبی عروقی و چاقی جلوگیری می کند و باعث بهبود خلق و خو می شود‎‎‎.

همچنین دویدن آهسته یکی از مهمترین روش های کاهش استرس و افسردگی است و از بروز پوکی استخوان جلوگیری می کند.نتایج این تحقیقات در نشریه PLOS ONE منتشر شده است.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 7:52 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |